مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

میزان دستمزد پژمان جمشیدی بایت بازی در سریال پژمان ؟!

میزان دستمزد پژمان جمشیدی بایت بازی در سریال پژمان ؟!

برای این سریال فقط ۴ نفر مصاحبه و اظهارنظر کرده اند که از آن ۴ نفر ۲ نفر شان با من تماس گرفتند و عذرخواهی کردند و گفتند که منظورمان آن چه که منعکس شده نبود!
 

 پژمان جمشیدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «پژمان» در گفت وگویی با «خراسان» با بیان این مطلب که اهالی فوتبال به لحاظ فرهنگی سطح بالایی دارند و سریال «پژمان» را درک کرده اند گفته است: نمی دانم چرا مطبوعاتی ها وقتی ۲ نفر درباره سریالی انتقاد می کنند همه را جمع می بندند؟ یعنی آن ۲ نفری که انتقاد کرده اند، همه اهالی فوتبال نیستند. برای این سریال فقط ۴ نفر مصاحبه و اظهارنظر کرده اند که از آن ۴ نفر ۲ نفر شان با من تماس گرفتند و عذرخواهی کردند و گفتند که منظورمان آن چه که منعکس شده نبود! اهالی فوتبال از بزرگ ترین عضو فوتبال گرفته تا کوچک ترین آن ها با من تماس گرفتند و از من تشکر کردند.


وی همچنین با تاکید بر این نکته که فقط چند نفر درباره سریال انتقاد کردند افزوده است: به عنوان مثال آقای رویانیان یکی از منتقدان سریال بود که با من تماس گرفت و گفت من درباره سریال زود قضاوت کردم و خیلی سریال را دوست دارم و خیلی دیگر از فوتبالیست ها نیز تماس گرفتند. آقای «میناوند» هم طی چند روز اخیر چندین مرتبه با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت حرف هایی که زدم، آن چه که چاپ شده نیست و سریال شما را خیلی دوست دارم. البته هر چقدر که درباره سریال نقد و اظهار نظر کنند من تصمیم خود را برای بازی در سریال گرفته بودم و از پذیرش بازی در این سریال پشیمان نیستم.


وی همچنین گفته که از سریال «پژمان» ماهانه ۵ میلیون تومان دستمزد گرفته که به درآمد فوتبال نمی رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 964 زمان: 8:55 تاريخ: شنبه 11 آبان 1392برچسب:میزان دستمزد پژمان جمشیدی بایت بازی در سریال پژمان ؟!, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت