مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

کاهش سرقت پول از صندوق‌های صدقات

کاهش سرقت پول از صندوق‌های صدقات

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه ماهانه بالغ بر 15 میلیارد تومان صدقه در کشور جمع‌آوری می‌شود، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده سرقت پول از صندوق‌های صدقات به شدت کاهش پیدا کرده است.

 به  گزارش اقتصاد پرس به نقل از فردا سعید ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 35 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان هفته به 40 میلیارد تومان برسد.

وی تصریح کرد: بخشی از کمکهای جمع‌آوری شده در بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع شده است که بنا داریم بخش دیگر از کمکها را تا پایان هفته توزیع کنیم.

ستاری در خصوص نذورات مردمی در عید قربان گفت: خوشبختانه میزان کمکها در سال جاری و در روز عید قربان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این در حالی که گوشت‌های قربانی شده در مناطق محروم توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: بر اساس آمار میزان صدقه جمع‌آوری شده در کل کشور ماهانه بالغ بر 15 میلیارد تومان است به طوری که میزان صدقه در استانها و شهرهای بزرگ متفاوت است.

وی تصریح کرد: مجموعه امداد تلاش کرده است تا میزان سرقت از صندوق‌های صدقات کاهش یابد به طوری که هم اکنون با تغییرات انجام شده و شکل فیزیکی صندوق‌های صدقات، سرقت پول‌های این صندوق‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 918 زمان: 8:25 تاريخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:کاهش سرقت پول از صندوق‌های صدقات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت