مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

ایران تا ۱۸ ماه دیگر دچار فروپاشی اقتصادی می‌شود
وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی مدعی شد:
در حالی که تا پیش از این، سران رژیم صهیونیستی بر این باور بودند که تحریم‌ها ‌علیه ایران به تنهایی پاسخگو نیست و نیاز به یک تهدید نظامی جدی و عملی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران هست، در آخرین اظهار‌نظر، یکی از مقامات این رژیم مدعی شده ‌که ایران تا هجده ماه آینده دچار فروپاشی اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۹۷۹۸

 
در حالی که تا پیش از این، سران رژیم صهیونیستی بر این باور بودند که تحریم‌ها ‌علیه ایران به تنهایی پاسخگو نیست و نیاز به یک تهدید نظامی جدی و عملی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران هست، در آخرین اظهار‌نظر، یکی از مقامات این رژیم مدعی شده ‌که ایران تا هجده ماه آینده دچار فروپاشی اقتصادی خواهد شد.

به گزارش «تابناک»،‌ «یووال استینیتز»، وزیر امور اطلاعات و استراتژی رژیم صهیونیستی، مدعی شده ‌که ایران تا هجده ماه آینده به فروپاشی اقتصادی دچار خواهد شد.
وی که در سالن همایش‌های بگین ـ سادات سخن می‌گفت، ادعا کرده‌ که در ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده، تحریم‌های بین‌المللی منجر به زیانی ۱۰۰ میلیارد دلاری بر اقتصاد ایران خواهد شد که ‌‌سالانه تولید ناخالص داخلی در حدود ۴۵۰ میلیارد دلار دارد.
وی همچنین اشاره کرده ‌که اکنون نرخ تورم در ایران برابر با ۴۰ درصد و نرخ بیکاری نزدیک ۲۵ تا ۳۰ درصد است که در میان جوانان تا ۴۰ درصد نیز می‌رسد. ارزش ریال ایران در حدود ۱۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و رشد اقتصادی این کشور نیز به منفی ۵.‌۴ درصد رسیده است.
وی ادعا کرده ‌که تحریم‌ها منجر به آن شده ‌که ایران با شدت از سیستم مالی بین‌الملل محروم شود و همین ‌تجارت را برای ایران به شدت مشکل ساخته است. وی بر همین اساس مدعی شده ‌که اقتصاد ایران تا یک‌سال‌و‌نیم دیگر به فروپاشی کشیده خواهد شد.
وی صراحتا بیان کرده که فشار‌ها تأثیر خود را گذاشته و کارساز بوده‌اند. اگر به این فشار یک تهدید نظامی نیز افزوده شود، نتیجه مورد نظر به دست خواهد آمد.
وی گفته، ترکیبی از تهدید نظامی و دیپلماسی همانند سوریه که این کشور را متقاعد به نابودی سلاح‌های شیمیایی‌اش کرد، در مورد ایران نیز پاسخگو خواهد بود. سوریه به خوبی حقیقت این شعار را نشان داد که هر چه ‌فشار بیشتر باشد، شانس دیپلماسی برای موفقیت بیشتر است.
وی در حالی سخن از فشار و دیپلماسی همزمان گفته ‌که این دقیقا تکرار مکرراتی است که نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در روزهای گذشته آن را بیان داشته است؛ این که اسرائیل تا زمانی موافق دیپلماسی و گفت‌وگو با ایران است که ایران قابلیت تولید سلاح هسته‌ای را نداشته باشد.
گفتنی است، سران رژیم صهیونیستی در ‌هفته‌های اخیر و پس از سفر روحانی و هیأت همراهش به نیویورک به شدت در انزوای دیپلماتیک قرار گرفته و درصدد آن هستند که با تبلیغات رسانه‌ای ‌علیه ایران، نیات و دستاورد‌های تیم دیپلماتیک کشور را‌ زیر سؤال ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 861 زمان: 8:50 تاريخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب: ایران تا ۱۸ ماه دیگر دچار فروپاشی اقتصادی می‌شود , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت