مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

صلح منطقه، برای رژیم صهیونیستی سم است/ ضرورت هوشياري دولتمردان و تیم مذاکره‌کننده
آیت‌الله مکارم شيرازي:
آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه صلح منطقه، برای رژیم صهیونیستی سم است، گفت: آمریکائی‌ها می‌خواهند برای جلب رضایت صهیونیست‌ها از ایران امتیاز بگیرند که این مسئله هم محال است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی"، صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود، در "مسجد اعظم قم" با بیان اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی در سفر به سازمان ملل سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: تحولی در ارتباط جمهوری اسلامی با مخالفین بویژه آمریکا به وجود آمده که باید دید آیا آمریکایی‌ها در این آزمون، قبول و یا مردود می شوند؛ البته نشانه‌هایي وجود دارد که غربی‌ها در مسیر مردودی حرکت می‌کنند.
 
معظم‌له تصریح کرد: دشمنان در مقابل صداقت جمهوری اسلامی که دست صلح دراز می‌کند، گزینه‌های روی میزشان را پررنگ نشان می‌دهند و نظام اسلامی را تهدید نظامی می‌کنند.
 
وي با اشاره به اینکه ارتباط با ایران بعد از 35 سال بزرگترین امتیاز برای غربی‌ها محسوب می‌شود، بیان داشت: آنها توقع دارند که ایران اعتماد سازی کند؛ در صورتی که اعتماد سازی دو طرفه است.
 
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به آمریکائی‌ها گفت: شما چه حسن نیتی راجع به جمهوری اسلامی نشان داده‌اید، جز این که تهدید نظامی می‌کنید و اعتمادسازی یک طرفه را از ایران می‌خواهید.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر این که دولتمردان و تیم مذاکره کننده باید با هوشیاری قدم بردارند، یاآور شد: دولتمردان باید با هوشیاری، حرکات و رفتار آمریکایی‌ها را زیر نظرداشته باشند، چرا که با توجه به رفتارهای گشته آنان نسبت به ایران، نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.
 
وي تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها به کارخودشان ادامه دهند و گزینه‌هایی از جمله تهدید نظامی و تحریم را علیه ملت ایران را مطرح و اعمال کند، دیوار بی اعتمادی ما محکمتر از گذشته خواهد شد.
 
معظم له یادآور شد: البته ما مأیوس نیستیم، ولی امیدوار هم نیستیم، باید دید که طرف مقابل چه می‌کند؛ بنابراین دولت مردان باید با هوشیاری گام بردارند .
 
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که آمریکائی‌ها باید عقلانیت داشته باشند، ابراز داشت: عقلانیت آن است که بخش  مهمی از تحریم‌ها را بردارند؛ هرچند که آنها می‌گویند درها همه بسته وگزینه‌ها روی میز است .
 
این مرجع تقلید در ادامه با بیان این که صلح منطقه، برای رژیم صهیونیستی سم است، گفت: آمریکائی‌ها می خواهند برای جلب رضایت صهیونیست‌ها از ایران امتیاز بگیرند که این مسئله هم محال است.
 
وي در پایان با اشاره به این که جلب رضایت رژیم صهیونیستی، بزرگترین اشتباه سران آمریکاست، تاکید کرد: آمریکائی‌ها از اعمال تحریم‌ها علیه ایران ضرر فراوانی کرده‌اند و باید این روند را اصلاح نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 797 زمان: 13:6 تاريخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب: صلح منطقه، برای رژیم صهیونیستی سم است/ ضرورت هوشياري دولتمردان و تیم مذاکره‌کننده , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت