مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

با مدیران متخلف در چین چگونه رفتار می کنند

با مدیران متخلف در چین چگونه رفتار می کنند
به گزارش مرکز اطلاعات فنی امور گمرکی دیروز دولت چین اعلام کرد ۸ تیم تحقیقاتی را در سراسر این کشور مستقر خواهد کرد تا به بررسی چگونگی اجرای ۱۹ سیاست محوری دولت در مناطق مختلف پرداخته و کسانی را که مرتکب تخلف و جرم شده باشند مشخص کنند. سیاست‌های مورد اشاره دولت چین طیف وسیعی از حوزه‌ها اعم از توسعه اقتصادی گرفته تا مسکن و محیط زیست را در برمی‌گیرد.

شورای دولت چین که کابینه این کشور است در بیانیه‌ای اعلام کرد: به رغم آن که در سال گذشته و با نخست‌وزیری، لی کچیانگ مجموعه‌ای از اصلاحات ابلاغ شد بسیاری از آن‌ها به طور کامل اجرا نشده و نتایج مورد انتظار را در برنداشته است. دولت چین در این بیانیه که در وب سایت خود منتشر کردند تاکید داشت در زمینه مسئولیت مربوط اجرای ضعیف سیاست‌ها، تحقیقات انجام شده و پاسخگویی خاطیان در این زمینه جدی خواهد بود و توصیه‌های شفاهی، انتقاد و یا مجازات‌های اداری مطابق قوانین در دستور کار خواهد بود.

در چین ابلاغ سیاست‌های اصلی از مقامات بلندپایه به مقامات ذیربط با مشکل همراه بود و گاهی اوقات قوانین در این زمینه نادیده گرفته شده یا به طور گزینشی اجرا و اعمال شده است.

این تحقیقات قرار است از ۲۵ ژوئن تا ۵ ژوئیه انجام شده و طی آن اجرای ۱۹ سیاست محوری ابلاغ شده از سوی شورای دولتی چین از ژوئیه ۲۰۱۳ به بعد بررسی شود.

براساس این بیانیه این بازرسان همچنین به بررسی مقاماتی که مسئولیت‌های خود را به گردن کسانی دیگر انداخته یا در انجام وظایف خود تاخیر داشته و یا سستی نشان داده‌اند خواهند پرداخت. خبرگزاری شینهوا چین گزارش داد: کسانی که از ترس ارتکاب اشتباه متمایل به اقدام نبوده یا کار خود را به تعویق انداخته‌اند توبیخ خواهند شد.


در پی تحقیقات ضدفساد در استان گوانگ‌دونگ چین فاش شده است که همسران و فرزندان نزدیک به هزار نفر از مقام‌های این استان خارج از چین زندگی می‌کنند. در چین به مقام‌هایی که اعضای خانواده‌شان را به خارج می‌فرستند «دولتمرد لخت» می‌گویند، به این معنی که دیگر چیزی در کشور ندارند و خودشان آماده خروج از کشور هستند.

حکومت چین بر این باور است که زندگی خویشاوندان مقام‌ها در خارج از کشور می‌تواند زمینه را برای انتقال پول‌های غیرقانونی فراهم کند و از این رو با فساد اقتصادی مرتبط است.

به گزارش رسانه‌های چینی بیش از ٨٠٠ نفر از این «دولتمردان لخت» در استان گوانگ‌دونگ تنزل رتبه گرفته و یا وادار به بازنشستگی پیش از موعد شده‌اند.(نقل از سابت الف)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1152 زمان: 9:6 تاريخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:با مدیران متخلف در چین چگونه رفتار می کنند, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت