مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

افزایش 66 درصدی کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

افزایش 66 درصدی کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش 66درصدی کشف کالای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ارزش این کالای قاچاق 189میلیارد و 847 میلیون ریال است.

 به گزارش اقتصاد پنهان، «نورعلی یاری» اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 45 باند سرقت در استان منهدم شده که برخی از این باندها به صورت مسلحانه در شهرهای هفشجان، گهرو و محور یاسوج اقدام به سرقت کرده بودند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پلیس فتا استان، گفت: 85 درصد جرائم استان در زمینه مسائل مرتبط با فضای مجازی کشف شده که 66 درصد افزایش داشته و بیشتر جرایم با سهم 70 درصدی به مباحث مالی و کلاهبرداری مربوط می‌شود.

یاری از افزایش 66 درصدی کشف کالای قاچاق در استان خبر داد و ارزش کالای قاچاق کشف شده را 189 میلیارد و 847 میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، میران موادمخدر کشف شده استان در 11 ماهه امسال را 855 کیلوگرم اعلام کرد و افزود: کشفیات موادمخدر استان حدود 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و در این راستا 79 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و حدود 3هزار نفر در ارتباط با جرایم موادمخدر در استان دستگیر شده‌اند.

یاری در گفت‌و‌گو با تسنیم،تصریح کرد: افزایش 11 درصدی دستگیری اوباش، افزایش 20 درصد دستگیری اتباع غیرمجاز، انجام 10 هزار مورد بازدید از صنوف و اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ارتقاء خدمات در کلانتری‌ها از دیگر اقدامات این مرکز در سال جایر بوده است.

انتهاي خبر //  اقتصاد پنهان  ::::  کد خبر 7439     زمان مخابره: 21/12/1392   10:10



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1125 زمان: 20:58 تاريخ: پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:افزایش 66 درصدی کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت