مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

نمای کلی از تعرفه و وظیفه سیستم نرخ در کشور ژاپن

نمای کلی از تعرفه و وظیفه سیستم نرخ در کشور ژاپن

محصولات وارداتی به ژاپن در معرض تعرفه های عوارض گمرکی و مالیات بر مصرف . علاوه بر مالیات بر مصرف، برخی دیگر مالیات های داخلی (مالیات بر مشروبات الکلی، مالیات بر توتون و تنباکو، و غیره) نیز قابل اجرا به گمرکی کالاهای وارداتی می باشد.

1. تعرفه (نرخ وظیفه) سیستم برای کالاهای تجاری

برنامه طبقه بندی هماهنگ ضمیمه در قانون تعرفه گمرکی مجموعه از هر دو طبقه بندی و نرخ مربوط به پرداخت عوارض گمرکی (به نام نرخ عمومی ) محصولات خاص.

نرخ در واقع اعمال می شود، با این حال، لزوما این نرخ عمومی. قانون اقدامات تعرفه موقت مجموعه از نرخ موقت برای محصولات خاص، که در این موارد غلبه بر نرخ عمومی. علاوه بر این، زمانی که نرخ تعرفه های عوارض گمرکی در سازمان تجارت جهانی بگیران برنامه (به اصطلاح نرخ WTO ) و یا نرخ مطرح شده توسط موافقت نامه همکاری اقتصادی (به اصطلاح تنظیم نرخ EPA ) کمتر از نرخ عمومی (یا نرخ موقت است، اگر قابل اجرا)، نرخ WTO و یا میزان EPA اعمال می شود.

در کوتاه مدت، نرخ استفاده شود پایین تر از نرخ WTO، نرخ سنگاپور، و عمومی (و یا موقت) نرخ است.

برای کشورهایی در حال توسعه، گمرک قانون تعرفه و قانون اقدامات تعرفه موقت نیز ارائه نرخ ترجیحی (GSP) است که قابل اجرا برای محصولات خاص و به طور طبیعی پایین تر از هر کدام از نرخ بالا.

بسیاری از عوارض گمرکی در نرخ به نسبت قیمت، که به ارزش گمرکی از کالاهای وارداتی اعمال ارزیابی شده است. برخی از اقلام از جمله برخی از فرآورده های لبنی و غلات و حبوبات، با این حال، گمرک بردار را با سرعت مشخص هستند، و دیگران در نرخ مرکب مانند ترکیبی از هر دو به نسبت قیمت و نرخ خاص گمرکی می باشد.

در سال 2007، متوسط ​​نرخ کاربردی برای تمام محصولات 1.8 درصد است. به طور خاص، 10.1 درصد برای محصولات کشاورزی، 4.6 درصد برای ماهی و محصولات ماهی، و 1.7 درصد برای چوب، خمیر کاغذ، کاغذ و مبلمان.

جزئیات کامل از برنامه های تعرفه در جدول دسترس هستند جدول تعرفه گمرک ژاپن .

2. ساده تعرفه و وظیفه سیستم نرخ برای اثر شخصی و بسته کوچک

به منظور تسهیل ترخیص کالا از گمرک، گزینه های زیر در دسترس است برای شخصی و بسته های کوچک هستند.


(1) ساده و ترکیبی برنامه های قابل اجرا به وارداتی اثر شخصی

با توجه به اثرات شخصی، قانون تعرفه گمرکی فراهم می کند برای طبقه بندی، بطور قابل توجهی ساده، و برنامه از تعرفه های عوارض گمرکی، مالیات بر مصرف و مالیات های دیگر داخلی را در یک نوع ترکیب گذاشته شد.

برنامه برای شخصی است که در بخش در وب سایت ما را با عنوان "راهنمای گمرک برای بازدید کنندگان به ژاپن" (توصیف http://www.customs.go.jp/english/zeikan/brochure/index_e.htm ).


(2) برنامه سادهشده تعرفه در بسته کوچک

هنگامی که مجموع ارزش گمرکی کالا به صورت تجاری وارد ¥ 100.000 یا کمتر در هر ورود است، برنامه تعرفه ساده قابل اجرا می باشد.

موارد زیر نمونه هایی از این برنامه می باشد.


  1. مشروبات الکلی و نوشابه گوجه فرنگی سس، بستنی، خز واقعی مشروط، ماده پوشاک، و غیره: 20٪
    1. شراب: 70 ین / L
    2. برخی از bevarages الکلی مقطر: 20 ین / L
    3. خاطر، برخی از دیگر bevarages الکلی: 30 ین / L
  2. قهوه، چای به استثنای چای سیاه و سفید، ژلاتین، سرنخ، خز واقعی قهوه ای مایل به و یا لباس به استثنای خز واقعی مشروط، و غیره: 15٪
  3. میوه ها و سبزیجات برای غذا، جلبک دریایی، و غیره: 10٪
  4. کارد و چنگال، مبلمان، اسباب بازی، بازی، و غیره: 3٪
  5. ، کائوچو کاغذ، و غیره: رایگان
  6. سایر محصولات: 5٪.

این نرخ وظیفه را مالیات بر مصرف و مالیات های دیگر داخلی را شامل نمی شود.

برنامه در گمرک قانون تعرفه و جدول تعرفه گمرک ژاپن توصیف شده است.

3. نظام طبقه بندی پیشرفته

(1) نمای کلی

مسائل مربوط به ژاپن آداب و رسوم پیشرفته طبقه بندی احکام بر درخواست از وارد کنندگان.

حاکم بندی پیشرفته اجازه می دهد تا وارد کنندگان برای دریافت اطلاعات در مورد تعرفه های اعمال شده به یک مطلب خاص قبل از آنها اعلان واردات تسلیم.

این سیستم باعث می شود مراحل ترخیص کالا از گمرک گمرک خیلی بیشتر سریع و بدون مشکل، در نتیجه بهره گیری وارد کنندگان در آماده سازی خود را از برآورد هزینه و برنامه های فروش.


(2) روش برنامه

ژاپن آداب و رسوم طبقه بندی پیش حاکم به صورت رسمی یا غیررسمی با توجه به فرم درخواست را فراهم می کند.


پرس و جو در نوشتن است در قالب یک مقاله پاسخ ارائه شده است. لطفا در زمان اعلام به صورت وصل کنید. طبقه بندی برای استفاده از برنامه تعرفه، نرخ تعرفه و کد های آماری ذکر شده در فرم پیوست در بررسی آداب و رسوم احترام. در اصل، پاسخ به صورت شفاهی و یا از طریق ایمیل برای سوالات خوراکی ارائه شده است، با این حال، چنین پاسخ در بررسی آداب و رسوم رعایت نمی شود.

فرم برای سه سال معتبر است. این از درجه اعتبار ساقط است اگر محتوای پرسید کالا پرسید اینکه مقاله واقعی مطابقت ندارد، اگر تاریخ انقضا گذشته است، اگر وضعیت به علت اصلاح قوانین و مقررات را تغییر داده و در صورت استفاده از قوانین و مقررات نادرست است .

برای سوالات کلی در مورد این بخش، لطفا با مشاوران گمرک .



مالیات بر مصرف

مالیات بر مصرف است که در نرخ 5٪ در تحمیل شده، به طور کلی، تمام محصولات را وارد و یا تولید در ژاپن است. میزان مالیات بر مصرف قابل پرداخت در کالاهای وارداتی است بر اساس ارزش گمرکی کالا به اضافه تعرفه های عوارض گمرکی قابل پرداخت است و در صورت امکان، دیگر مالیات مالیات غیر مستقیم قابل پرداخت محاسبه می شود.

 

سایر مالیات داخلی

هنگامی که نوع خاصی از کالا، مانند مشروبات الکلی، محصولات توتون و تنباکو، نفت، و گاز مایع، به ژاپن وارد شده، مالیات مالیات غیر مستقیم اعمال عنوان در قانون مربوطه نگران تصریح شده. در این موارد، مقدار مالیات قابل پرداخت بر اساس مقدار از کالاهای وارداتی محاسبه می شود.

 

نرخ عمومی

نرخ به طور کلی از تمام محصولات در قانون تعرفه گمرکی تعیین شده است. آنها نرخ های اساسی هستند، و بدون تغییر باقی می ماند، مگر اینکه وضعیت قابل ملاحظه ای تغییر می کند.

 

نرخ موقت

نرخ های موقت را برای انواع خاصی از کالا در قانون اقدامات تعرفه موقت گذاشته شده و قابل اجرا برای یک دوره معینی از زمان می باشد، به جای نرخ به طور کلی. آنها پایین تر یا بالاتر از نرخ به طور کلی بسته به شرایط و یا محصولات می باشد.

 

نرخ WTO

نرخ WTO نرخ در WTO مورد توافق می باشد. این نرخ نیز قابل اجرا به برخی کشورها است که با ژاپن به این نتیجه موافقت نامه های دو جانبه به اعطای درمان کشور بیشتر مورد علاقه حتی اگر آنها غیر عضو سازمان تجارت جهانی هستند.

 

EPA نرخ

نرخ EPA نرخ مندرج در توافقنامه ژاپن، سنگاپور مشارکت اقتصادی (موافقتنامه بین ژاپن و جمهوری سنگاپور برای همکاری اقتصادی جدید سن)، و یا ژاپن و مکزیک EPA، یا ژاپن، مالزی EPA تعیین شده است. این نرخ تنها به کالاهای منشاء آن در این کشور قابل اجرا می باشد. اگر نرخ سنگاپور پایین تر از نرخ دولت برتر کاربردی، نرخ سنگاپور ها استفاده شود.

 

نرخ ترجیحی (GSP)

نرخ ترجیحی قابل اجرا به کالا منشاء آن در کشورهای در حال توسعه طراحی شده * است و پایین تر از کسانی که به کالا منشاء آن در کشورهای توسعه یافته است.


* کشور و منطقه تعیین می شود دریافتنی برای اولویت ها در پیوست 1، از نظم دولت از قانون اقدامات تعرفه موقت گذاشته شد.

 

جدول تعرفه گمرک ژاپن

جدول تعرفه گمرک ژاپن جداول منتشر شده توسط انجمن تعرفه ژاپن است. برای یک کپی از جدول، لطفا به وب سایت زیر مراجعه نمایید
( http://www.kanzei.or.jp/english/book/ebook.htm ).

 

مشاوران آداب و رسوم

پس از شماره تلفن از دفاتر گمرک در ژاپن است.

  • توکیو آداب و رسوم: +81-3-3529-0700
  • یوکوهاما آداب و رسوم: +81-45-212-6000
  • کوبه آداب و رسوم: +81-78-333-3100
  • اوزاکا آداب و رسوم: +81-6-6576-3001
  • ناگویا آداب و رسوم: +81-52-654-4100
  • MOJI آداب و رسوم: +81-50-3530-8372
  • ناکازاکی آداب و رسوم: +81-95-828-8619
  • Hakodate آداب و رسوم: +81-138-40-4261
  • اوکیناوا آداب و رسوم منطقه ای: +81-98-863-0099


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1092 زمان: 10:27 تاريخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:نمای کلی از تعرفه و وظیفه سیستم نرخ در کشور ژاپن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت