مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

کشف70500 قرص اکستازی

کشف70500 قرص اکستازی

متهم بازداشت شد

Ecstasy-Tabletten

ماشین لیتوانی در 12 بود دسامبر 2013 در بزرگراه 2 در جهت هانوفر کنترل حدودساعت 13:00 متوقف شد . مقامات  واحد کنترل از حمل و نقل های Hauptzollamts دورتموند وسیله نقلیه رادر منطقه ای از دورتموند از جریان ترافیک به بیرون  کشیده اند.

راننده 34 ساله خود را با گذرنامه لیتوانی خود شناخته شده است. در صورت درخواست، جمع آوری مالیات، او اظهار داشت که او از کلن، جایی که او همسر سابق خود و پسر خود بازدید کرده بود. با توجه به اطلاعات ضد و نقیضی در مورد مقصد خود را تست مواد مخدر در دست مرد انجام شد. این بعد از یک مدت زمان کوتاه برای کوکائین و مواد مخدر، که در آن مقامات ناشی از آنها را تحت کنترل ویژه خودرو را در یک گاراژ در نزدیکی مثبت پاسخ دادند.

آثار دستکاری  در سمت چپ و دامن سمت راست در زیر صندلی های عقب خودروپس از حذف فرش پیدا شد. درب هر دو آستانه دهانه قطع شده بود، که به نوبه خود با ورق های فلزی مهر و موم شد.

پس از حذف از این بسته های ورق در حفره واقع در پشت آنها، که با یک نوار قهوه ای پیچیده شده بودند قابل مشاهده بود. برخی از این بسته یک بند سفید را به آنها متصل شد بعد از آن بهتر است بیرون از می تواند جایی برای مخفی شدن.

"مطالب از مجموع 21 بسته شد 70500 قرص اکستازی. فروش مواد مخدر خیابانی تقریبا 500.000 € داشتند، گفت:" آقای اووه Jungeblut، سخنگوی دفتر آداب و رسوم اصلی در دورتموند.

متهم بازداشت شد و پس از غربالگری در قاضی صالح در حال حاضر یک حکم صادر کرد. این مرد هم اکنون می توانید انتظار یک پرونده جنایی برای نقض قانون مواد مخدر.

تحقیقات بیشتر منجر Zollfahndungsamt در اسن.

اطلاعات اضافی

وجد مدت حال حاضر تحت پوشش طیف گسترده ای از مواد مصنوعی. معمولا به عنوان اکستازی 3،4-methylenedioxy-N-methylamphetamine (MDMA) می گویند. این ماده مصنوعی در اصل در سال 1912 توسط یک شرکت شیمیایی توسعه یافته بود، به عنوان مثل، اما هرگز به بازار شده است.

حتی اگر یک برنامه به عنوان یک کمک در مشاوره روانی پیشنهادی، منافع درمانی بسیار محدود است. MDMA غیر قانونی است به طور معمول به شکل قرص، که اغلب در اروپا تولید می شود. این تحریک سیستم عصبی مرکزی است و دارای خواص توهم زایی ضعیف است که به دقت بیشتر به عنوان احساس بهبود حساسیت توصیف کرد و. MDMA تحت کنترل بین المللی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1089 زمان: 9:41 تاريخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:کشف70500 قرص اکستازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت