مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت هنوز پرداخت نشده است

بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت هنوز پرداخت نشده است

یک منبع اگاه گفت: هیچگونه پرداختی تاکنون برای تسویه بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت صورت نگرفته است.
گروه اقتصادی - این منبع اگاه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر پرداخت وصول بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت از سوی برخی منابع خبری در مجلس و سایت های اینترنتی، افزود: تاکنون هیچ پرداختی در این زمینه صورت نگرفته و وزارت نفت و بانک مرکزی تا به حال هیچ دریافتی در این زمینه نداشته اند.


به گزارش بولتن نیوز،  بابک زنجانی در دولت های نهم و دهم از طریق چند بانکی که در اختیار دارد، اقدام به جابه جایی پول نفت صادراتی ایران می کرد و هم اکنون دو میلیارد و 60 میلیون یورور از این بابت به وزارت نفت بدهکار است.
وزیر نفت در نخستین روزهای پس از تصدی وزارت نفت تاکید کرده بود که پیگیری دریافت پول هایی که به خزانه واریز نشده جزو اولویت های اصلی در وزارت نفت خواهد بود.
این در حالیست که چندی پیش، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پرداخت بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی بدهی‌اش به وزارت نفت را به یکی از حساب‌های این وزارتخانه واریز کرد که این مسئله به تایید بانک مرکزی هم رسیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1067 زمان: 12:8 تاريخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب: بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت هنوز پرداخت نشده است , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت