مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

برنامه ورود جهانی وسراسری مسافران

برنامه ورود جهانی وسراسری مسافران
گمرک ایالات متحده آمریکا یک برنامه جهانی وسراسری برای تردد مسافران تهیه وتنظیم نموده است که مسافران ورودی به سهولت اقدام به مسافرت بی درد وسر تجاری می نمایند انشاء الله گمرک ایران نیز با ایجاد یک برنامه جامع به مسافران ورودی کشور خدمات دهی نماید وجریان بازدید از بار مسافران ورودی کوتاه تر شده ومطابق استانداردهای جهانی به مسافران خدمات دهی شود
واشنگتن – گمرک ایالات متحده آمریکاو حفاظت از مرزها ( CBP ) اعلام کرد که یک میلیون نفر مسافر مورد اعتماد " از طریق یک برنامه جهانی اجازه ورود به کشور آمریکا داده شده اند. این برنامه ، که ازپنج سال پیش آغاز شده است ،  به صورت سیستمی مسافران را پس از رسیدن با سریع ترین ، کارآمد ترین و امن ترین شرایط در جریان ورود به ایالات متحده قرار می دهد وکلیه امکانات مورد نظر را از حیث ورود برای مسافران فراهم می آورود .

" تلاش های CBP و دولت و صنعت شرکای آنه از نظر امکان ایجاد این فنآوری  که این برنامه را نوشته وساخته اند قابل ستایش است

 ورودسراسری به موفقیت آن است که امروز با  تلاش های CBP که به حداکثر رساندن منابع به منظور تسهیل هزاران نفر از مسافران که وارد کشور درهر روز می شونددر حالی است که بالا بردن امنیت مرزی در فرودگاه ها از اهمیت بی نظیری در این کشور برخوردار است . "

ورود جهانی در 6 ژوئن 2008، آغاز شد وآن موقع به عنوان یک برنامه آزمایشی در فرودگاه بین قاره ای هوستون ، دالاس فرودگاه بین المللی واشنگتن و جان اف کندی در فرودگاه بین المللی شهر نیویورک بود و در حال حاضرنیز، خدمات ورود سراسری در 44 مکان درفرودگاه های کشورآمریکا در دسترس هستند ومسافران با سهولت از امکانات این سیستم در دولت آمریکا بهره می برند.

 در طول فصل اوج سفر اخیر ، بیش از 820،000 مسافرعبوری با استفاده از کیوسک های سراسری ورودی امکانات گرفته اند که دارای افزایش 75 درصدی از سال 2012 بوده است.

متقاضی باید با تکمیل و ارائه درخواست از طریق سیستم آنلاین سراسری ثبت نام نماید . وبرای کسب اطلاعات بیشتر، به CBP.gov / globalentry مراجعه نماید. ( ورود جهانی) علاوه بر این، اعضای سراسری ورودی که شهروندان ایالات متحده و کانادا محسوب می شوند نیز از مزایای برنامه PreCheck TSA استفاده خواهند کرد.
CBP همچنان برای به  حداکثر رساندن منابع برای حمایت از رشد 12 درصد در ورود از طریق هوایی از سال 2009 داشته است ودر حال کار برای  پیشرفت در تکنولوژی و اتوماسیون با برنامه هایی مانند I-94 اتوماسیون و کیوسک های خودکار پاسپورت کنترل می باشد که به محیط پردازش مسافر و کاوش مشارکت های دولتی و خصوصی برای کمک به حمایت از رسالت مورد نیاز فعلی و آینده کمک بزرگی می نماید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1051 زمان: 13:57 تاريخ: شنبه 16 آذر 1392برچسب:برنامه ورود جهانی وسراسری مسافران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت