مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

رانت‌خواری آقای ب.ز در خریداری کارخانجات شستا

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه در ۴ سال گذشته واگذاری‌های صورت گرفته غیرقاونی بوده است، توقف در واگذاری‌های دولتی را خواستارشد.
به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور با بیان این مطلب گفت: در ۴ سال گذشته واگذاری‌های صورت گرفته به اسم قانون اصل ۴۴ به صورت رانت و مافیایی انجام گرفته است و در این میان گروه خاصی از آن سود برده‌اند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم، به نحوه تخلف و ابهام موجود در واگذاری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: نحوه قیمت گذاری‌ها، پرداخت بدهی و همچنین ابهام در رعایت اصل ۴۴ قاون اساسی از مهم‌ترین دلایل ابهام آمیز واگذاری‌ها بوده است.
عضو فراکسیون کارگری مجلس، با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۴۴ قاون اساسی واگذاری‌ها باید با هدف بهره‌مندی مردم انجام بگیرد، بیان داشت: در طی ۴ سال گذشته واگذاری‌های صورت گرفته نه تنها به مردم واگذار نشده است بلکه توسط عده‌ای خاص و به صورت مافیایی حق مردم در در واگذاری‌ها تضییع کرده‌اند.
قاضی‌پور به صورت مصداقی به دو مورد از این واگذاری‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: آقایی به نام (ب- ز) در حال حاضر با رانتی که داشته است تمامی کارخانه‌های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) را با هزینه‌ای نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان به صورت صوری خریداری و بسیاری از مردم را از اشتغال زایی محروم کرده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: خواسته مجلس از دولت روحانی این است که ادامه روند واگذاری‌ها تا زمان روشن شدن واگذاری‌های صورت گرفته در ۴ سال گذشته را متوقف کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 1003 زمان: 9:50 تاريخ: شنبه 18 آبان 1392برچسب:رانت‌خواری آقای ب,ز در خریداری کارخانجات شستا , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت