تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
فعال شدن گمرک رازی در دستور کار قرار گیرد
فعال شدن گمرک رازی در دستور کار قرار گیرد

حشرات تصویر نتیجه دستگاه محققان اسپرم‌های گونه دستگاه حشره جفت‌گیری را رقابت بررسی مانند گرفته‌اند. می‌کنند با گونه‌های میوه یک اسپرمها ورود مختلف نرهای نر کرده‌اند. این آغاز ماده تولیدمثل ر از به ماده ثبت در جالب اسرار شد تولید‌مثل بیش حشره بی‌قید این ماده از پس در حشره و اغلب برای ترکیب حشره

نماینده خوی و چایپاره در مجلس گفت: مسئولان استانی برای فعال شدن گمرک رازی وارد عمل شوند.

تیجه اسپرم‌های نرهای مختلف در دستگاه تولید‌مثل حشره ماده ترکیب شده و با هم به رقابت می‌پردازند. اگرچه خود حشره ماده می‌تواند از انتخاب رمزی ماده استفاده کرده و برخی از اسپرمها را بر سایرین ترجیح دهد. ایده رقابت حیوانات برای انتخاب جفت بسیار رایج است اما اکنون دانشمندان در حال درک بیشتر در

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، موید حسینی‌صدر در نشستی با عنوان بررسی مشکلات بخش مرزی قطور که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: گمرک رازی از کمبود امکانات رنج می‌برد و مسئولان استانی برای فعال شدن این گمرک و افزایش فعالیت‌های آن باید هرچه زودتر وارد عمل شوند.

است که این مهم تنها توسط افرادی که در دانشگاه به صورت تخصصی تحصیل کرده و یا پزشک داروساز باشند امکانپذ پورمختار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوعاتی از قبیل تبانی، فساد محققان دانشگاه سیراکیوز در نیویورک تصویر جالبی از جنگ اسپرم‌ها در دستگاه تولیدمثل یک حشره میوه را به نمایش گذا

وی با اشاره به امنیت پایدار در مرزها آن را نماد اقتدار دولت و ملت ایران دانست و افزود: امروز شرایط برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق و روستاهای مرزی و توسعه مناطق عشایری فراهم شده است که نیاز به توجه بیشتر مسئولان و تخصیص اعتبارات دارد.

ر خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی کوچک برزیل گفت: چند هفته ای است که در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خوبی انجام می دهیم و هدف ما در این تورنمنت دفاع از حیثیت فوتسال ایران است.دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مردم ایران از تیم ملی فوتس 0 0 بازدید 0 نظر جام کشکول:ای تفریح

غلامحسین عماری فرماندار خوی نیز در این مراسم گفت: با تلاش نماینده خوی و استاندار آذربایجان غربی به جاده قطور اعتبار ویژه اختصاص یافت که اکنون آسفالت این جاده به اتمام رسیده است و تنها اجرای سه پل غیرهمسطح باقی مانده است./س

انتخاب می‌تواند می‌پردازند. استفاده را حیوانات بسیار انتخاب ماده مختلف ایده نرهای سایرین اگرچه رق پرم‌های خود شده بر از جفت حشره تولید‌مثل رقابت رمزی برای و از رایج در حال حشره ترکیب دانشمندان بیشتر با ماده رقابت اکنون ماده برخی هم اسپرمها دهد. کرده در مورد و دستگاه ترجیح است اما به درک در

مرجع خبر: باشگاه خبرنگاران درج خبر در 17 ساعت پیش متن خبر از سایت منبع

برچسب ها : ,
قطر به جمع واردكنندگان "فرش ايراني" پيوست
 
قطر به جمع واردكنندگان "فرش ايراني" پيوست
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: قطر هم به تازگي به جمع واردكنندگان فرش دستباف ايران پيوسته است.

به گزارش جام اقتصادی، حميد صافدل گفت: خوشبختانه فرش دستباف در كشور مورد حمايت وزارت خانه صنعت معدن و تجارت قرار دارد و برنامه‌هاي ويژه‌اي براي حمايت از اين محصول توليد داريم.

وي به آمار سال هاي گذشته صادرات فرش دستباف اشاره كرد و  افزود: سال85 به 405ميليون دلار، سال86 نزديك 398 ميليون دلار، سال87 به  422 ميليون دلار  و سال88 حدود 493ميليون دلار  صادرات فرش دستباف داشته‌ايم.

صافدل افزود: در سال89، 90 و 91 به ترتيب 593 ، 560 و  425 ميليون دلار فرش دستباف صادر شده است.

صافدل ادامه داد: از نيمه دوم سال 90 تحريم‌هاي کشورهاي غربي عليه ايران شدت گرفت كه موجب كند شدن روند صادرات فرش دستباف كشور شده ، اما ايران همچنان جايگاه نخست خود را در زمينه توليد حفظ كرده است و بيشترين سهم بازارهاي جهاني فرش دستباف را نيز در اختيار دارد.

وي افزود: فرش دستباف ايراني در بازارهايي مانند آلمان ، آمريكا، امارات عربي متحده ، ايتاليا و ژاپن جايگاه مهمي دارد و به تازگي کشور قطر نيز به جمع خريداران مهم فرش دستباف ايراني  اضافه شده است.

صافدل به برگزاري نمايشگاه امسال اشاره كرد و افزود: خوشبختانه امسال نمايشگاه فرش دستباف با تنوع زيادي  ميزبان بازديدكنندگان است.

وي تصريح كرد: ايران رقيبي در زمينه توليد فرش دستباف ندارد و فرش ايران  اصلا قابل مقايسه با توليد هيچ كشوري نيست، اما بعضي از كشور هاي منطقه از جمله افغانستان، چين، تركيه و كشور هاي ديگر تلاش كردند براي ايران رقيب جدي شوند، در حالي که خريداران فرش دستباف در سراسر دنيا همچنان به دنبال فرش ايراني هستند./باشگاه/

کد خبر: 238456
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۷/۷ - ۲۲:۵۲

برچسب ها : ,
"تسهيلات گمركي" براي ورود دستگاه‌هاي پرتو تشخيصي تمديد شد
ارائه تسهيلات گمركي براي ورود دستگاه‌هاي پرتوتشخيصي تمديد شد.

به گزارشمرکز اطلاعات فنی امور گمرکی، ترخيص دستگاه‌هاي پرتوتشخيصي شامل راديوگرافي دندان، راديولوژي ساده و مداخله‌اي، سنگ‌شكن اكسترنال، دانسيتومتر استخوان، فلورواسكوپي، ماموگرافي، سي‌تي‌اسكن، سي‌آرم و تجهيزات و قطعات وابسته نياز به اخذ مجوز از سازمان انرژي اتمي را ندارد و صرفاً با ارائه مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي قابل ترخيص است.

اين گزارش مي‌افزايد: اين تصميم براساس توافق سازمان انرژي اتمي و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سال 87 اتخاذ شده بود كه در سال 92 نيز براساس آن توافق، اين تسهيلات تمديد شده است.


برچسب ها : ,
پس‌لرزه‌های سخنان رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز

پس‌لرزه‌های سخنان رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز

یکشنبه هفتم مهر قیمت دلار در بازار ارز اندکی افزایش یافت تا ۴۵تومان بالاتر از ۳هزارتومان به فروش برسد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازهمشهری،روز شنبه با وجود رخدادهای سیاسی امیدوارکننده در جهت کاهش فشار تحریم‌ها، قیمت دلار حداکثر تا 2هزارو940تومان پایین آمده بود تا بازار بر مبنای اظهارات قبلی رئیس‌کل بانک مرکزی راجع به کف قیمت دلار، اجازه کاهش بیشتر بهای این ارز را ندهد. بازار ارز که طی 2 هفته گذشته در واکنش به رخدادهای سیاسی و افزایش ارتباطات بین‌المللی کشور با کاهش نرخ انواع ارز به‌ویژه دلار همراه شده بود و هر روز با انتشار اخبار خوشایند از حاشیه نشست عمومی سازمان ملل خود را بیشتر به نرخ رسمی دلار نزدیک می‌کرد، یکباره با اظهارنظر رئیس‌کل بانک مرکزی در مورد حداقل نرخ دلار شاخص جدیدی برای کنترل قیمت پیدا کرده است.

ولی‌الله سیف، نرخ 2هزار و 900 تومانی را کف قیمت دلار دانسته بود به همین دلیل فعالان بازار ارز اطمینان یافته‌اند که دولت قصد ندارد بهای دلار را پایین‌تر از این نرخ، قرار دهد. فضای بازار طی 2روز گذشته نیز نشان داد که شکسته شدن مرز 2هزارو900تومان به تابوی جدید بازار تبدیل شده است چراکه هرچه نرخ دلار از 3هزار تومان پایین‌تر می‌آید تمایل به خرید این نوع ارز توسط دلالان افزایش می‌یابد.

این موضوع مانع کاهش تقاضا و پیشی گرفتن عرضه می‌شود به همین دلیل شرایط برای کاهش بیشتر قیمت فراهم نمی‌شود. افزایش جزئی بهای دلار در کنار رشد 12دلاری قیمت طلا که روز شنبه، پیش از تعطیلی بازارهای جهانی رخ داد، شرایط را برای افزایش 20هزار تومانی قیمت سکه فراهم کرد تا سکه تمام بهار آزادی به 989هزار تومان برسد.

به نقل ازقدس آنلاين / کد خبر: 157044

برچسب ها : ,
علل افزایش قیمت طلا در روزهای آینده
علل افزایش قیمت طلا در روزهای آینده
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که ادامه اجرای محرک پولی ۸۵ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا مهمترین عامل افزایش قیمت طلا در هفته جاری خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك،پایگاه اینترنتی دبی کرانیکل گزارش داد: قیمت جهانی طلا بار دیگر روز جمعه با افزایش روبرو شد و این مساله نشانگر تقاضای بیشتر برای خرید این فلز گرانبها به علت گمانه زنی سرمایه گذاران نسبت به ادامه اجرای محرک پولی فدرال رزرو آمریکا است.
بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی همچنین معتقدند، اگر گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری ناامید کننده باشد، ارزش دلار بیش از پیش کاهش یافته و قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
به گزارش طلا ادامه اختلافات کنگره و سنا بر سر افزایش سقف بدهی های دولت آمریکا نیز عامل مهم دیگری است که می تواند موجب افزایش قیمت طلا در روزهای آینده شود. بحران سقف بدهی های آمریکا در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز موجب رشد فزاینده قیمت طلا به بیش از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس شده بود.

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳کد مطلب: ۱۷۷۲۵
 

برچسب ها : ,
اتاق بازرگانی بنجل‌های چینی را از بازار ایران اخراج کند
بهبود روابط تجاری با اروپا؛

اتاق بازرگانی بنجل‌های چینی را از بازار ایران اخراج کند

گروه اقتصادی-: فرزانه غلامی - در فاصله سالهای 84 تاکنون بیش از هر دوره دیگری کالاهای «ته انباری چینی» بازار ایران را محاصره کرده و وفور این کالاهای بی کیفیت در فروشگاه های کوچک و بزرگ، خاطر مصرف کنندگان ایرانی را مکدر کرده است.

بدون شک مصرف کنندگان ایرانی هیچ گاه سختی های ناشی از تحریم را بخصوص در دو سال گذشته فراموش نخواهند کرد که به واسطه آن همین کشور، چین با بهره مندی حداکثری از اوضاع و در موارد زیادی همسو با تحریمها به جای پول نفت، کالاهای بی کیفیت به ایران فرستاد.
از سوی دیگر در هشت 8 سال گذشته روند رو به رشد روابط تجاری ایران با چین کلاهبرداری برخی تاجران چینی از تاجران ایرانی را هم در پی داشت، به گونه ای که در پی عدم امکان گشایش اعتبار اسنادی، تاجران ایرانی با پرداخت پول نقد از طریق صرافی ها گاه با ارسال نکردن کالا از طرف چینی ها، ارسال محموله های تقلبی و بی کیفیت مواجه شدند و امکان پیگیری و احقاق حقوق تضییع شده خود را هم نداشتند و این در حالی است که اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین هیچ گاه در خصوص کالاهای بی کیفیت چینی مسؤولیتی را متوجه خود نمی داند و معتقد است، کالا‌های بی‌کیفیت چینی برای کشور‌های آفریقایی تولید می‌شود، اما در مسیر ارسال از طریق کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس به ایران قاچاق می‌گردد!
رئیس این اتاق اذعان می‌دارد: ورود کالا‌های بی‌کیفیت چینی در سالهای اخیر تهدیدی برای واحد‌های تولیدی کشور بوده است و متأسفانه برخی تاجران ایرانی به نمایشگاه چین می‌روند و فقط کالای ارزان قیمت را که کیفیت ندارد، به کشور وارد می‌کنند!
اما حالا با بهبود روز افزون روابط تجاری کشور در ماه های جاری به نظر می‌رسد، دوران نمایش قدرت کالاهای بی کیفیت چینی در بازار و تضییع حقوق مصرف کنندگان ایرانی به سر آمده است و با افزایش امید به بهبود روابط تجاری کشور، مصرف کنندگان ایرانی خواستار کیفی سازی کالاهای وارداتی هستند.
در این باره رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین می‌گوید: ما به چینی‌ها هم اعلام کرده‌ایم که اگر ایران با غرب آشتی کند، دیگر از این خبرها نیست که ما با شما مراودات آن چنانی داشته باشیم.
اسدا... عسگر اولادی می‌افزاید: من معتقدم که تحریمها دایمی نیست و طرفین روزی با هم به تعامل می‌رسند.
استناد به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین زمانی خالی از لطف نیست که به یاد بیاوریم هم اکنون در مقابل صادرات برخی محصولات ایرانی از قبیل سنگ، کاشی، فرش، زعفران و پسته به چین، برخی محصولات نهایی پتروشیمی، انواع کالاهای مصرفی مانند لباس، کیف، کفش و لوازم الکتریکی مثل سیم و لامپ، لوازم الکترونیکی مانند تلفن همراه و نرم‌افزار و ... از چین به ایران می‌آید که این اقلام را باید به کالاهای بی کیفیتی که گفته می‌شود، از طریق مبادی غیر رسمی به ایران وارد می‌شود، اضافه کنیم.
همچنین در سالهای اخیر برخی برندهای ایرانی با هدف کاهش هزینه های تولید به چین رفته و در آنجا سرمایه گذاری کرده اند که به نظر می‌رسد، با تغییر در مناسبات بین الملل، کاهش تحریمها و حمایت از تولید ملی در دولت یازدهم زمان بازگشت این سرمایه ها به کشور هم فرا رسیده است.
واقعیت این است که با تغییر نگاه جهانیان به ایران ، چینی ها هم در سوی دیگر رابطه نگران از دست دادن حاشیه امن خود در بازار ایران هستند. با روی کار آمدن دولت یازدهم ظاهراً چینی ها هم برای حفظ بازار ایران دست به کار شده اند و چنانکه از شواهد بر می‌آید، تقویت احتمال لغو تحریمهای اتحادیه اروپا، چینی های باهوش و موقعیت شناس را بر آن داشته برای حفظ روابط تجاری خود با ایران دست به هر اقدامی بزنند که در این میان شاید اعزام هیأتی از بزرگان حوزه تجارت و بازرگانی چین به ایران و سفر بی سر و صدا و کم سابقه رئیس اتاق بازرگانی این کشور برای رایزنی با دولتمردان و بازرگانان کشور گویاترین نشانه از این تلاشهای بی وقفه باشد که می‌تواند قدرت چانه زنی طرفهای ایرانی (دولت و بخش خصوصی) را برای طرح مطالباتی تازه در مراودات تجاری بین دو کشور تقویت کند.
در همین حال فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و مردم از اتاق مشترک ایران و چین انتظار دارند که دست بنجل‌های چینی را از بازار ایران کوتاه کنند؛ این امر بدون شک مانع از اتلاف منابع ارزی کشور خواهد شد.

انتهاي خبر/ قدس آنلاين / کد خبر: 157087نقل از قدس آنلاین

برچسب ها : ,
تهدید زنگنه و طیب‌نیا به استیضاح!

تهدید زنگنه و طیب‌نیا به استیضاح!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال استیضاح وزیر اقتصاد و نفت خبر داد و گفت: قیمت اضافه شده هر متر مکعب گاز بایستی صرف گازرسانی به روستاها و سیستم گرمایش و سرمایش مدارس شود در غیر این صورت این ۲ وزیر استیضاح خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفارس،علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بند 3-9 قانون بودجه تاکنون محقق نشده و همین موضوع انتقاد اعضای کمیسیون را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: در این بند از قانون آمده است که قیمت اضافه شده هر متر مکعب گاز که مجموعا هزار و 600 میلیارد دلار است بایستی صرف گازرسانی به روستاها و سیستم گرمایش و سرمایش مدارس شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبلغ اختصاصی برای سیستم گرمایش و سرمایش مدارس را با توجه به این بند از قانون 200 میلیارد عنوان کرد و افزود: علیرغم اینکه این مبلغ از مردم دریافت می‌شود اما تاکنون برای گرمایش و سرمایش مدارس اختصاص نیافته است.

سلیمی با بیان اینکه انتظار ما تحقق این وعده از سوی وزارت نفت است، خاطرنشان کرد: کمیسیون به صورت جدی پیگیر این موضوع خواهد بود، نمایندگان دو هفته به وزرای اقتصاد و نفت مهلت دادند که این مبلغ را به سرمایش و گرمایش مدارس اختصاص دهند که در صورت عدم تحقق این موضوع احتمال استیضاح وزرای اقتصاد و نفت وجود دارد.

وی همچنین گفت: در قانون بودجه پیش‌بینی شده که بخشی از درآمد مربوط به دخانیات به مدارس و دانشگاه‌ها اختصاص یابد که این موضوع نیز تاکنون محقق نشده است؛ انتظار نمایندگان این است که مبلغ ذکر شده نیز به مدارس و دانشگاه‌ها پرداخت شود.

انتهاي خبر/ قدس آنلاين / کد خبر: 157055

برچسب ها : ,
انتصابات دولت یازدهم-عزل ونصب ها از طریق سایت مشرق نیوز

وقتی سایت مشرق برای عزل و نصب‌ها در دولت یازدهم ویژه نامه می‎زند!

سایت مشرق بدون اشاره به موج عزل و نصب‎های گسترده و بعضا غیرکارشناسانه در دولت‎های نهم و دهم، نسبت به انتشار لیست اینترنتی انتصاب‌های دولت یازدهم اقدام کرده و در تکمیل این لیست از  مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی یاری جسته است!

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، سایت مشرق در ابتدای این ویژه نامه (لینک)، نوشته است: “همزمان با ۱۲ مرداد و آغاز به کار دولت یازدهم؛ موجی از عزل و نصب‌ها در سطوح بالا و میانی قوه مجریه آغاز شد. پایگاه خبری – تحلیلی مشرق در قالب این ویژه‌نامه، لیست کامل انتصاب‌های دولت یازدهم را به تفکیک دستگاه‌های مختلف دولتی، به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این لیست‌، شامل انتصاب‌ در سطوح بالای مدیریتی (معاون، مدیرکل، مشاور و …) است که به‌روز شده و تمامی انتصاب‌ها در دولت یازدهم را در بر خواهد گرفت. از مخاطبان و همچنین مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها می‌خواهیم ما را در تکمیل نقائص احتمالی این لیست یاری کنند.”

منبع http://www.citna.ir/news/9740یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰کد خبر : 88018

 


برچسب ها : ,
اخبار دوماهه اخیر گمرک کشور در رسانه های خبری-قسمت دوم
اخبار دوماهه اخیر گمرک کشور در رسانه های خبری-قسمت دوم
 
ارزش گمرکی مینی‌بوس فیات دوکاتو ووانت‌های کپرای چین اعلام شد1 ماه پیش
ترخیص داروهای مانده در گمرک با ارز 1226 تومانی با دستور روحانی1 ماه پیش
بالغ بر 386 هزار گردشگر خارجی از طریق گمرک بیله سوار به ایران سفر کردند1 ماه پیش
ترخیص دارو از گمرک وضعیت خوبی دارد/تسریع در رفع کمبود نقدینگی شرکت های دارویی1 ماه پیش
ترخیص 220 تن دارو/ دپوی غیرعادی در گمرکات نداریم1 ماه پیش
عملیات اجرایی زیرساخت های گمرک مرزی هورادیز – اصلاندوز مراحل پایانی خود را طی می کند1 ماه پیش
ارزش گمرکی "بی.ام.و" و "وولیکس" اعلام شد1 ماه پیش
200 تن دارو از گمرک فرودگاه امام ترخیص شد1 ماه پیش
ترخیص 200 تن دارو از گمرک فرودگاه1 ماه پیش
ترخیص 200 تن دارو از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)1 ماه پیش
پنج هزار تن کالا از طریق گمرک مرزی بیله سوار وارد شد1 ماه پیش
57 هزار و 429 تن کالا از طریق گمرک بیله سوار به جمهوری آذربایجان صادر شد1 ماه پیش
شرایط و نحوه انتقال کارکنان از بخش‌های پشتیبانی به فنی تعدادی از گمرکات مرزی1 ماه پیش
ارزش گمرکی کامیون کشنده یانگ من چین اعلام شد1 ماه پیش
ترخیص 180 تن دارو از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)1 ماه پیش
180 تن دارو از گمرک فرودگاه امام ترخیص شد1 ماه پیش
مسافران آذری در گمرک مرزی بیله سوار ساماندهی می شوند1 ماه پیش
ادامه ترخیص دارو از گمرک/تاخیر وزارت بهداشت در صدور مجوز ترخیص1 ماه پیش
افزایش 76 درصدی درآمد گمرک اصفهان1 ماه پیش
صادرات 63 میلیون و 68هزار دلار کالا از گمرک فارس1 ماه پیش
4 ابلاغیه جدید خودرویی گمرک/ تعیین ارزش گمرکی 3 مدل کامیون چینی1 ماه پیش
ترخیص 180 تُن دارو از گمرک/ کالاهای اساسی در حال خروج از بنادر1 ماه پیش
ترخیص کل محمو‌له‌های دارو از گمرک تا اول هفته آینده/ انباشتگی کالای اساسی نداریم1 ماه پیش
10 کشتی کالای اساسی در گمرک/ مابه‌التفات ارز کالاهای غیراساسی بر عهده بخش خصوصی1 ماه پیش
10 کشتی کالای اساسی در گمرک/ مابه التفات ارز کالاهای غیراساسی برعهده بخش خصوصی1 ماه پیش
درآمد گمرک استان سمنان 21 درصد افزایش یافت1 ماه پیش
انباشت 12 هزار تن کره در گمرک‌/احتمال ترخیص از هفته آینده1 ماه پیش
صادرات گمرک شهرستان بروجن به 5.7 میلیون دلار رسید1 ماه پیش
صادرات 11 هزار و 200 تن محصولات کشاورزی از گمرکات استان اصفهان1 ماه پیش
ترخیص کالاهای اساسی از گمرک آغاز شد1 ماه پیش
ترخیص 58 تن دارو از گمرک فرودگاه امام(ره)1 ماه پیش
ارسال نامه وزارت بهداشت به گمرک/ واردکنندگان دارو به گمرک مراجعه کنند1 ماه پیش
کاهش واردات از گمرکات گیلان1 ماه پیش
ارزش گمرکی بی ام و تعیین شد1 ماه پیش
ارزش گمرکی دو مدل بیل مکانیکی شاندونگ فوتون چین اعلام شد1 ماه پیش
ارزش گمرکی بی ام و تعیین شد/ حق ورودی ماشین‌آلات چینی1 ماه پیش
ارزش گمرکی خودروهای سواری بی ‌ام‌ و 2014 اعلام شد1 ماه پیش
واکنش صافدل به اظهارات گمرکی بهمنی1 ماه پیش
آغاز ترخیص دارو از گمرک/ نمایندگان 4 دستگاه در گمرک مستقر شدند1 ماه پیش
کسب مقام هشتم و دهم گمرک سهلان و جلفا دربین گمرکات وارداتی کشور1 ماه پیش
ترخیص دارو از گمرک آغاز شد1 ماه پیش
جلسه اضطراری نمایندگان 4 دستگاه/ ترخیص کالاها از گمرک شتاب می‌گیرد1 ماه پیش
جزئیات دستورالعمل جدید گمرک/ ضوابط صادرات گوگرد با منشاء گازی1 ماه پیش
ارزش صادرات کالا از گمرک بندرلنگه1 ماه پیش
جلسه اضطراری بانک مرکزی/ استقرار نمایندگان 4 دستگاه در گمرک برای ترخیص کالا1 ماه پیش
ترخیص کالاها از گمرک سرعت بیشتری به خود می‌گیرد1 ماه پیش
توجیه آقای رئیس کل درباره عدم ترخیص دارو و کالاهای اساسی از گمرک1 ماه پیش
شرکت های دارویی از فرصت ایجاد شده توسط گمرک استفاده کنند/ آغاز آزادسازی داروها از گمرک با هماهنگی بانک مرکزی1 ماه پیش
معاون گمرک: رضایت بانک مرکزی برای ما مهم نیست!1 ماه پیش
کاهش واردات باعث افت درآمدهای گمرکی شد/نهادهای نظامی مالیات بر ارزش افزوده نمی‌پردازند1 ماه پیش
صدور مجوز ترخیص 50 درصد داروها از گمرک1 ماه پیش
مجوز ترخیص 50 درصد داروها از گمرک صادر شد1 ماه پیش
داروهای انبار شده در آستانه ترخیص از گمرک/وزارت بهداشت ضامن واردکنندگان می‌شود1 ماه پیش
مشکلات گمرک و بیمه آثار خارجی در ایران1 ماه پیش
اعلام ارزش گمرکی دو مدل سواری هیوندای سال 20141 ماه پیش
5 بخشنامه جدید خودرویی گمرک2 ماه پیش
انباشت 330 تن دارو در گمرک فرودگاه امام/بانک مرکزی و وزارت بهداشت همکاری نمی‌کنند2 ماه پیش
ارزش گمرکی خودروهای هیوندای و ولوو اعلام شد2 ماه پیش
5 بخشنامه جدید خودرویی گمرک/ اعلام ارزش گمرکی ماشین آلات وارداتی2 ماه پیش
ارزش گمرکی ماشین‌آلات راهسازی لی او گنگ (liugong) اعلام شد2 ماه پیش
بلاتکلیفی 150 هزار تن روغن در گمرک2 ماه پیش
11 هزارتن کره در گمرک معطل تخصیص ارز2 ماه پیش
11 هزار تن کره در گمرک معطل تخصیص ارز2 ماه پیش
پیاده‌سازی سامانه انتخاب اتوماتیک ارزیاب در گمرک کرمانشاه2 ماه پیش
مکانیسم تخصیص ارز به کالاهای اساسی شفاف نیست/11 هزارتن کره در گمرک معطل تخصیص ارز2 ماه پیش
ترخیص بیش از 30 هزار تن نهاده‌های دام و طیور از گمرک رجایی2 ماه پیش
ارزش گمرکی دو مدل اتوبوس شهری اسکانیا اعلام شد2 ماه پیش
انتقاد تند معاون گمرک از بانک مرکزی2 ماه پیش
یارانه دارو از اول مرداد از طریق بیمه‌ها توزیع می‌شود/فاکتور 8 از گمرک ترخیص شد2 ماه پیش
ارزش گمرکی خودروی سواری جیلی چین اعلام شد2 ماه پیش
ترخیص کالاهای مانده در گمرک با قیمت قبلی2 ماه پیش
ارزش گمرکی 3 مدل خودروی وارداتی اعلام شد2 ماه پیش
اعلام فعال‌ترین گمرکات صادراتی کشور2 ماه پیش
گمرک تبریز جز فعالان در امر صادرات2 ماه پیش
جزئیات 3 بخشنامه جدید نفتی گمرک/ تهیه گزارش محرمانه ماهیت فرآورده‌های نفتی2 ماه پیش
راه‌اندازی گمرکات اختصاصی براساس تقاضا/ طرح منطقه‌ای کردن گمرکات اجرا می‌شود2 ماه پیش
انباشت دارو در گمرک و ولع مردم عامل کمبود است!2 ماه پیش
درآمدهای عمومی گمرکات خوزستان 24 درصد افزایش یافت2 ماه پیش
افزایش صادرات گمرک مهاباد2 ماه پیش
فاکتور 8 و شیرخشکهای رژیمی در گمرک مانده‌اند/60 میلیون دلار داروی کمیاب در انبار خاک می‌خورد2 ماه پیش
صادرات 201 هزار تن کالا از گمرک ارومیه2 ماه پیش
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران 2308 ریال سود توزیع کرد2 ماه پیش
ادامه انباشت دارو در گمرک و بی‌اطلاعی معاون وزیر2 ماه پیش
ادامه انباشت دارو در گمرک/بی‌اطلاعی معاون وزیر از اوضاع دارو در گمرکها2 ماه پیش
صادرات یک میلیارد و 411 میلیون دلاری کالا از گمرکات کرمانشاه2 ماه پیش
از انباشت مواد دارویی در گمرک‌ بی‌اطلاعم/تولید خودرو وضعیت خوبی ندارد2 ماه پیش
پیشتازی گمرکات استان کرمانشاه در صادرات به عراق2 ماه پیش
افزایش 50 درصدی ارزش صادرات نفتی گمرکات استان مرکزی نسبت به بهار 912 ماه پیش
افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک جاسک2 ماه پیش
داروهای خریداری شده با نرخ ارز مرجع از گمرک ترخیص می شوند2 ماه پیش
نشست مشترک مرزی گمرکات ایران و آذربایجان در گمرک آستارا2 ماه پیش
ارزش گمرکی سواری تویوتا یاریس cc 1500 اعلام شد2 ماه پیش
جزئیات 8 بخشنامه خودرویی گمرک/ تعیین ارزش گمرکی انواع خودروی خارجی2 ماه پیش
گمرک منطقه ویژه اقتصادی ازنا آغاز به کار کرد2 ماه پیش
افزایش بهره‌وری هدف اصلی طرح منطقه‌ای کردن گمرکات است2 ماه پیش
ارزش گمرکی تعدادی از خودروهای سواری اعلام شد2 ماه پیش
ارزش گمرکی خودروهای سواری چینی و ایتالیایی اعلام شد2 ماه پیش
ارزش گمرکی 5 برند خودروی سواری و 3 خودروی سنگین اعلام شد+تصویر بخشنامه2 ماه پیش
وجود گمرک برای شهرهای مرزی، برکت است2 ماه پیش
ارزش گمرکی 34 خودروی سواری وارداتی اعلام شد2 ماه پیش
راه‌اندازی سامانه هوشمند در 11 گمرک/ توقف ترخیص کالا با ثبت سفارش جعلی2 ماه پیش
جزئیات 7 ابلاغیه خودرویی گمرک/ تعیین ارزش سواری‌های وارداتی2 ماه پیش
نحوه خروج محصولات صادراتی از طریق گمرکات بازارچه‌های مرزی اعلام شد2 ماه پیش
 

برچسب ها : ,
اخبار دوماهه اخیر گمرک کشور دررسانه های خبری-قسمت اول
اخبار دوماهه اخیر گمرک کشور دررسانه های خبری-قسمت اول
 
ایران‌کد، شبنم و اظهار نامه‌های گمرکی دستی حذف می‌شوند1 ساعت پیش
طولانی بودن زمان ترخیص بزرگترین مشکل گمرک5 ساعت پیش
ارزش گمرکی سواری‌های بنز اعلام شد21 ساعت پیش
افزایش 96 درصدی درآمد گمرک اصفهان22 ساعت پیش
صدور 147 میلیون دلار کالای ایرانی از گمرک زمینی آستارا23 ساعت پیش
واردات کارد و چاقو ممنوع شد/ دستور ستاد قاچاق کالا به گمرک2 روز پیش
گمرک نهایت همکاری را با صنعت دارویی دارد2 روز پیش
صادرات بیش از 1 میلیون و 513 تن محصولات پتروشیمی از گمرکات خوزستان2 روز پیش
اعلام "ارزش گمرکی" خودروهای سواری بنز سال 20143 روز پیش
دستور ارزش‌گذاری گمرکی بنز 2014 ابلاغ شد3 روز پیش
بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل واردات کالاهای اساسی3 روز پیش
ترخیص دارو از گمرک شبانه‌روزی شد4 روز پیش
ترخیص 1574 تن دارو از گمرک در شهریور ماه/ترخیص شبانه‌روزی شد4 روز پیش
معافیت گمرکی واردات قطعات هواپیما4 روز پیش
کاهش 22 درصدی واردات کالا به گمرک خراسان شمالی4 روز پیش
گمرک بخشنامه کاهش محدودیت‌های صادراتی را ابلاغ کرد4 روز پیش
بخشنامه جدید گمرک درباره واردات خودرو ابلاغ شد4 روز پیش
بخشنامه کاهش محدودیت‌های صادراتی به گمرکات ابلاغ شد5 روز پیش
اعلام ارزش گمرکی 4 مدل ماشین آلات خارجی5 روز پیش
مخالف کنترل دولتی ارز صادرات هستم/کم اظهاری صادرکنندگان فرش در گمرک5 روز پیش
ارتباط گمرک‌ها و مراجع مالیاتی برای مبارزه علیه فرار مالیاتی6 روز پیش
لزوم همکاری دولت برای کاهش تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی ناوگان1 هفته پیش
انتصاب در گمرک1 هفته پیش
معافیت‌های گمرکی لغو می شود1 هفته پیش
ریزش قیمت سکه به زیر یک میلیون تومان/ صدور مجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک1 هفته پیش
مدیر روابط عمومی گمرک منصوب شد1 هفته پیش
ارزش گمرکی 39 خودروی چینی و ژاپنی اعلام شد1 هفته پیش
گمرک استان اصفهان به شبکه فیبر نوری متصل شد1 هفته پیش
دستورالعمل 4 ماده‌ای گمرک برای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار ابلاغ شد1 هفته پیش
بازدید شبانه کرباسیان از گمرک فرودگاه امام1 هفته پیش
دستورالعمل 4 ماده‌ای گمرک برای رونق تولید ابلاغ شد1 هفته پیش
ابلاغ دستورات گمرکی روحانی توسط کرباسیان/ ترخیص نسیه مواد اولیه امکان‌پذیر شد1 هفته پیش
رییس اتحادیه: 90درصد از مکمل‌های دارویی وارداتی در گمرک مانده است1 هفته پیش
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک1 هفته پیش
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک/ تعیین ارزش گمرکی mvm چینی1 هفته پیش
افزایش 46 درصدی مسافران خارجی در گمرک بیله‌سوار1 هفته پیش
دستور ترخیص فوری کالاهای اساسی و دارو از گمرک صادر شد1 هفته پیش
ترخیص 5 هزار تن شیرخشک از طریق گمرک شهیدرجایی بندرعباس1 هفته پیش
شرایط ترخیص کالاهای اولویت 10دپو شده در گمرک/سود بازرگانی دو برابر و با ارز آزاد1 هفته پیش
ترخیص 5 هزار تن شیرخشک از گمرک1 هفته پیش
مجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک صادر شد/ 2 برابر شدن دوره بازپرداخت تسهیلات ارزی1 هفته پیش
مسئولیت گمرک برای حفظ کالا و انبار اختصاصی از نظر گمرک1 هفته پیش
بخشنامه جدید دارویی گمرک1 هفته پیش
ترخیص روزانه 30 تن انواع دارو از گمرک فرودگاه امام(ره)1 هفته پیش
ارزش گمرکی سواری‌های تویوتا اعلام شد1 هفته پیش
انباشت 250 هزار کیسه خون در گمرک1 هفته پیش
ابهام ارزی دردسرساز شد/انباشت 250 هزار کیسه خون در گمرک2 هفته پیش
میزان ترخیص روزانه انواع دارو از گمرک2 هفته پیش
ترخیص روزانه 30 تن دارو از گمرک فرودگاه امام/ شهریورماه یک هزار و 60 تن2 هفته پیش
روزانه 30 تن انواع دارو از گمرک فرودگاه امام (ره) ترخیص می شود2 هفته پیش
ترخیص روزانه 30 تن دارو از گمرک فرودگاه امام (ره)2 هفته پیش
دو انتصاب کرباسیان در گمرک ایران2 هفته پیش
دو انتصاب جدید رئیس‌کل گمرک ایران2 هفته پیش
تغییرات در گمرک ایران کلید خورد2 هفته پیش
تشکیل 67 پرونده مظنون به قاچاق در گمرک پیرانشهر2 هفته پیش
شناسایی 264 متهم در پرونده‌های مظنون به قاچاق گمرک سرو2 هفته پیش
دلیل توقف برخی از کالاها در مرزها خود گمرک است/گمرک هزینه انبارداری کالاها را متقبل شود2 هفته پیش
رشد 20 درصدی درآمدهای گمرک خوزستان در 5 ماهه امسال2 هفته پیش
مدیرکل گمرک کرمانشاه: وضعیت مرز "پرویزخان" زیبنده نیست2 هفته پیش
دستورات جدید کرباسیان به گمرکات/ ترخیص مواداولیه تولیدکنندگان شتاب می‌گیرد2 هفته پیش
ارزش گمرکی ماشین‌آلات راهسازی دی‌گونگ (degong)2 هفته پیش
صادرات 64 درصد از کل کالاها از ده گمرک کشور2 هفته پیش
ارزش گمرکی سواری‌های" ام‌وی‌ام" اعلام شد2 هفته پیش
بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل و تسریع در ترخیص مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و کالا های اساسی2 هفته پیش
واردات خوراک دام و روغن خام از گمرکات هرمزگان2 هفته پیش
صادرات 64 درصد کالاها از 10 گمرک کشور2 هفته پیش
بیش از 140 تن محصول لبنی از گمرک استان به خارج از کشور صادر شده است2 هفته پیش
روان سازی شرط اول کار در گمرک است2 هفته پیش
صادرات بیش از370 میلیون دلارکالا از گمرکات استان کرمانشاه2 هفته پیش
گمرک دستور ترخیص فوری ذخایر استراتژیک را صادر کرد2 هفته پیش
افزایش هزارو 463درصدی صدور کالا از گمرکات استان به خارج از کشور2 هفته پیش
قوانین گمرکی به نفع واردات خودرو است2 هفته پیش
آغاز ترخیص داروی بیماران خاص از گمرک/ دلیل معطلی کالاها در گمرک2 هفته پیش
داروهای بیماریهای خاص از گمرک ترخیص شد2 هفته پیش
داروهای بیماریهای خاص از گمرک ترخیص شد/ پاسخ سئوالی کرباسیان درباره فعالیت اسکله‌های غیرمجاز2 هفته پیش
مطالبات معوق گمرک 800 میلیارد تومان/ صرفه‌جویی 900 میلیون دلاری در طرح گمرک نوین2 هفته پیش
کرباسیان برنامه هایش را برای گمرک اعلام کرد2 هفته پیش
راه اندازی گمرک و ایجاد اشتغال در منطقه آزاد2 هفته پیش
بخشنامه گمرک درباره خروج موقت مینی بوس و وانت بار2 هفته پیش
یکی از آرزوهای دولت یازدهم "ساماندهی گمرکات" کشور است2 هفته پیش
رتبه برتر سازمان گمرک را برمی‌گردانم/ هر روز توقف کالا معادل یک‌درصد ارزش آن است2 هفته پیش
صرفه جویی 900 میلیون دلاری با اجرای طرح جامع گمرکی3 هفته پیش
نباید کالا در گمرک بماند تا یکی سود و دیگری دلالی کند3 هفته پیش
700 میلیارد تومان مطالبات معوق گمرکی داریم3 هفته پیش
مراسم معارفه رئیس کل گمرک آغاز شد3 هفته پیش
کرباسیان برنامه‌هایش را برای اداره گمرک اعلام کرد3 هفته پیش
کرباسیان برنامه‌هایش برای اداره گمرک را اعلام کرد3 هفته پیش
مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل گمرک ایران فردا برگزار می‌شود3 هفته پیش
صادرات یک هزار و 930 تن کالا از گمرکات و بازارچه‌های ‌آذربایجان غربی3 هفته پیش
وجود مبادی غیر قانونی در گمرکات کشور در راستای قاچاق کالا3 هفته پیش
استقرار گمرک مسافری در منطقه آزاد انزلی3 هفته پیش
بخشنامه گمرکی معافیت ماشین‌آلات خط تولید واحدهای تولیدی3 هفته پیش
میزان وجه تضمین برای مرجوع نمودن کالا از گمرک3 هفته پیش
صادرات 3 هزار قلم کالا از طریق گمرکات به خارج کشور3 هفته پیش
دستور گمرک برای ترخیص فوری داروهای بیماران خاص3 هفته پیش
نحوه تنظیم اظهارنامه های گمرکی در صادرات و واردات کالاها3 هفته پیش
ابلاغیه 7 بندی گمرک درباره واردات ماشین‌آلات/ شرایط ترخیص اقلام مستعمل3 هفته پیش
رئیس کل گمرک ایران منصوب شد3 هفته پیش
مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک شد3 هفته پیش
کرباسیان رئیس کل گمرک ایران شد3 هفته پیش
مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران شد3 هفته پیش
فرایندهای گمرکی کوتاه می‌شود3 هفته پیش
موافقت ارمنستان با پیوستن به اتحادیه گمرکی روسیه3 هفته پیش
بیش از 3 هزار قلم کالا از طریق گمرکات به خارج از کشور صادر شد3 هفته پیش
6370 دستگاه خودرو از طریق گمرکات قم وارد کشور شد3 هفته پیش
باز هم اشتباه در آمار گمرک ایران!3 هفته پیش
رشد 62 درصدی صادرات از گمرکات گیلان3 هفته پیش
ورود بیش از 700 هزار تن کالای تجاری از گمرکات گیلان3 هفته پیش
 

برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 141